Το δεκάλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για ενδυνάμωση των χεριών που χρειάζεται ελάχιστο εξοπλισμό – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Η εκγύμναση των χεριών είναι από τα βασικότερα κομμάτια της άθλησης. Ωστόσο, το πρόγραμμά μας πολλές φορές δεν επιτρέπει την συνδρομή σε γυμναστήρια οπότε η ιδανικότερη λύση είναι η γυμναστική στο σπίτι.

Με αυτές τις ασκήσεις γυμναστικής θα αποκτήσετε τέλεια, σμιλεμένα μπράτσα γρήγορα και εύκολα. Μπορείτε να το προσαρμόσετε στην καθημερινότητά σας και να το κάνετε όποτε και όσο θέλετε.

Ο απαιτούμενος εξοπλισμός είναι ελάχιστος και περιλαμβάνει μόνο βαράκια στο βάρος που προτιμάτε (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο μπορεί να αντικαταστήσει τα βάρη όπως μπουκάλια με νερό) και ένα χαλάκι γυμναστικής.

Ακολουθώντας τις ασκήσεις του βίντεο θα καταφέρετε να γυμνάσετε τέλεια όλες τις μυϊκές ομάδες των χεριών αλλά και των ώμων: τους δελτοειδής, τους δικεφάλους και τους τρικεφάλους.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που εκτός από τις βασικές ασκήσεις, περιλαμβάνει προθέρμανση και αποθεραπεία.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*