Το 9λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους γλουτούς πανεύκολα – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Ανεξάρτητα από το τι προπόνηση κάνετε, οι πιθανότητες είναι ότι εμπλέκονται οι γλουτιαίοι σας.

Βασικά, η πλάτη σας παίζει σημαντικό ρόλο στα επίπεδα συνολικής δύναμης του σώματός σας, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζετε όλες τις καλύτερες ασκήσεις γλουτών που πρέπει να ενσωματώσετε στη ρουτίνα της προπόνησής σας για να διατηρήσετε  μία από τις μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες στο σώμα.

Όλες οι αθλητικές δραστηριότητες και οι δραστηριότητες γυμναστικής μπορούν να ωφεληθούν τρομερά από τους δυνατούς γλουτιαίους. Για παράδειγμα, οι γλουτοί μας βοηθούν στην ικανότητά μας να αρθρώνουμε και να οκλαδόν, διατηρώντας μας σε ένα μοτίβο ασφαλούς, ασφαλούς κίνησης ενώ ασκούμαστε. Οι δυνατοί γλουτιαίοι σημαίνουν επίσης ισχυρή σταθερότητα στην πλάτη και τη λεκάνη, βοηθώντας στην ελαχιστοποίηση της ενόχλησης στο κάτω μέρος της πλάτης κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πάρτε λοιπόν ένα χαλάκι γυμναστικής ξεκινήστε για να δείτε γρήγορα αποτέλεσματα.

 



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*