Το 11λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για ενδυνάμωση των ραχιαίων κατάλληλο για την ανακούφιση των παθήσεων της σπονδυλικής στήλης – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Η πιο συχνή άσκηση γυμναστικής που εντάσσεται σε όλα σχεδόν τα προγράμματα είναι οι ραχιαίοι. Συνήθως, συνδυάζονται με κοιλιακούς για να επιτευχθούν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη.

Κάνοντας ραχιαίους σε τακτική βάση προστατεύεται η μέση και μειώνονται οι πόνοι. Ταυτοχρόνως, ενισχύεται ο κορμός και αποφεύγονται οι τραυματισμοί, ενώ είναι ιδιατέρως σημαντικοί για τους ανθρώπους που κάνουν χειρονακτικές εργασίες.

Οι ραχιαίοι βελτιώνουν και τις αθλητικές επιδόσεις, αφού ο δυνατός κορμός είναι εκείνος που στηρίζει και διανέμει την δύναμη στο υπόλοιπο σώμα και συγκρατεί τα ενδοκοιλιακά όργανα. Οι ραχιαίοι μύες και οι διατάσεις τους βοηθούν στην σωστή στάση του σώματος, στηρίζουν την σπονδυλική στήλη, ανακουφίζονται οι οσφυαλγίες και αποφεύγονται οι χρόνιες παθήσεις και οι κακώσεις.

Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκγύμνασης θα γυμναστεί καταλλήλως αυτή η μυϊκή ομάδα σύντομα και εύκολα χωρίς εξοπλισμό.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*