5λεπτο πρόγραμμα προθέρμανσης για βέλτιστα αποτελέσματα στην γυμναστική σας – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Οι ασκήσεις προθέρμανσης χωρίζονται στις παθητικές και τις ενεργητικές, τις ήπιες και τις επίπονες. Η προθέρμανση είναι από τα σημαντικότερα μέρη της γυμναστικής, αφού βοηθά το σώμα να μπει σωστά στην κατάσταση εκγύμνασης αποφεύγοντας τους τραυματισμούς.

Τα οφέλη της εκγύμνασης περιλαμβάνουν την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος την διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, αυξάνοντας την παροχή αίματος στους μύες.

Επίσης, καθώς προθερμαίνεστε το αίμα απελευθερώνει περισσότερο οξυγόνο που είναι απαραίτητο για την προπόνησή σας και οι μύες σας συστέλλονται πιο εύκολα. Συγχρόνως, οι αρθρώσεις σας χαλαρώνουν και ο καρδιακός ρυθμός αυξάνεται αργά καθιστώντας την άσκηση επίσης την άσκηση λιγότερο επιβαρυντική για την καρδιά.

 



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*