30λεπτο πρόγραμμα πιλάτες για απώλεια βάρους – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Για να απολαύσεις τα μέγιστα οφέλη από το πιλάτες θα πρέπει να εξασκήστε 2 έως 3 φορές την εβδομάδα. Μπορείς για μεγαλύτερα αποτελέσματα να δοκιμάσεις πιο προηγμένα μαθήματα πιλάτες, όπως Piloxing, δηλαδή πιλάτες και πυγμαχία ή Yogalates ή αλλιώς γιόγκα και πιλάτες.

Θα κάψεις περισσότερες θερμίδες σε κατηγορίες που εξασκούν ολόκληρο το σώμα εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Ο συνδυασμός του πιλάτες με άλλες μορφές καρδιο άσκησης και ενδυνάμωσης, καθώς και η υγιεινή διατροφή, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να τονωθούν και οι μύες σου και να σε βοηθήσει να επιτύχεις τους στόχους σου για απώλεια βάρους.

Συνδύασέ το παρακάτω πρόγραμμα με υγιεινά γεύματα και σνακ με άπαχη πρωτεΐνη, λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*