20λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για κοιλιακούς και γλουτούς χωρίς εξοπλισμό – BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ


Οι κοιλιακοί και οι γλουτοί είναι δύο από τις βασικότερες μυϊκές ομάδες του σώματος. Για την εκγύμνασή τους θα βρεις προγράμματα όπως το παρακάτω που απλές ασκήσεις θα καταφέρεις να ασκήσεις και τις δύο ομάδες συγχρόνως. Δυστυχώς, όμως, με τους διάφορους χρονικούς περιορισμούς που όλοι αντιμετωπίζουμε δεν είναι πάντα μια βιώσιμη επιλογή της καθημερινής γυμναστικής.

Εδώ μπαίνουν τα μικρά αλλά αποτελεσματικά προγράμματα προπόνησης. Πολλές από αυτές τις προπονήσεις έχουν εμφανιστεί τελευταία για να καλύψουν τη ζήτηση των ανθρώπων που πιέζονται για χρόνο. Αυτές οι ρουτίνες ενσωματώνουν ασκήσεις υψηλής έντασης, οι οποίες φέρνουν πολλά οφέλη στο σώμα σε σχέση με μεγαλύτερες προπονήσεις.

Το παρακάτω βίντεο μπορεί να είναι μόνο 20 λεπτών αλλά προσφέρει όλα τα οφέλη που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις τέλειους γλουτούς και κοιλιακούς.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*